Jedną z najpowszechniejszych i najbardziej znanych form reklamy jest odzież firmowa, która zawiera sygnaturę danego przedsiębiorstwa w postaci loga i odpowiednich barw. Od lat ta metoda zyskuje przychylność ludzi na całym świecie, a jej główną zaletą jest niedrogi upominek prezentowany klientowi, który potem z zadowoleniem nosi taką część ubioru i chętnie wraca do waszej firmy po kolejne usługi, dodatkowo robiąc wam reklamę przemieszczając się z waszym logo na sobie. Jakie są najlepsze pomysły na odzież firmową dla klientów? Opcji jest wiele, uwzględniając płeć, wiek i potrzeby poszczególnych grup, ale po kolei.
Odzież firmowa dla dzieci to podkoszulki małego rozmiaru, pelerynki przeciwdeszczowe i czapki. Wszystkie te rzeczy naturalnie będą miały nadrukowane wasze logo i np. hasło reklamowe, które uwzględnicie w projekcie. Dla rodziców będzie to obciążenie budżetu, gdyż nie będą musieli płacić za kolejne niezbędne ubranie dla dziecka, z racji otrzymania go za darmo jako element opłaconych usług w waszej firmie. Dorośli także będą uradowani z darmowej części garderoby. Pamiętajcie, żeby wyróżnić w zamówieniu ciuchy dla mężczyzn i bardziej dopasowane dla kobiet. W przypadku pelerynek czy czapek z daszkiem nie ma to ogromnego znaczenia, ale na pewno każda kobieta wolałaby otrzymać t-shirt, który będzie w damskim kroju, nie szerokim męskim. Tym sposobem spotęgujecie uczucie zadowolenia w każdej z grup. Decydując się na zamówienie czapek, zadbajcie o ładną kolorystykę, która nie będzie ani zbyt jaskrawa, ani zbyt „tęczowa”, gdyż wówczas trudniej będzie wam trafić w ogólnie przyjęte standardy.
Odzież firmowa dla klientów wciąż pozostaje najtańszą formą gadżetów reklamowych, które tak naprawdę mają swoją wartość. Dla was to mały wydatek, dla klienta duża oszczędność. Dodatkowo, wasze imię istnieje w wielu miejscach i kolejni ludzie dowiadują się o waszej placówce. Metoda ta nie ma minusów i jeśli już raz zdecydujecie się na zamówienie partii waszej odzieży, szybko przekonacie się, żeby robić to regularnie. Biznes się kręci!